Q&A
1.Q:ali izdelek ima garancijo?Kaj storiti, če je po-prodajne problem?
A:Naši izdelki so 18-mesečno garancijo, in mi bo po-prodajnih storitev.Če pride do težave z izdelkom, vas prosimo, da nas kontaktirate na prvi čas, vam bo pomagal rešiti problem.
2.Q:, Kako dolgo traja, da ladja?Bo zagotovil številko za sledenje?
A:Imamo skladišča v Združenih državah amerike, Rusiji, Franciji, Španiji, na Poljskem in češkem.V primeru zalogi v tujini skladišče, ki bodo dobavljeni iz najbližjega skladišča po prejemu naslov.Če shipping iz Kitajske, bomo izberite hitro logistika, ponavadi lahko prejeli paket v roku 10 do 20 delovnih dni po plačilu.
Zagotavljali bomo številko za sledenje za vsako naročilo.
3.Q:vam zagotavljajo angleški priročnik?
A:nudimo angleški priročnik v paket.
4.Q:Kaj pa, če nisem zadovoljen z izdelkom?
A:Če niste zadovoljni po prejemu blaga, nas prosimo obvestite v najkrajšem možnem času.Brez vrnitve in izmenjava v 15 dneh od prejema.
5.Q:o tem, Kako kakovost izdelkov?
A:Moj prijatelj,prosim, ne skrbi glede kakovosti.Booster je vrhunska blagovna znamka na Kitajskem,je naša filozofija je, da uporabljate tehnologije za zaščito zdravja in se osredotočiti na področju športne predelave.Zavezujemo se, da bomo proizvodnjo izdelkov z garancijo kakovosti.